AUDIENCE DEVELOPMENT
Audience development to zaplanowane, działające na wszystkich poziomach instytucji podejście, mające na celu zwiększenie zasięgu i rodzaju relacji z publicznością, które wspiera organizacje sektora kultury w spełnianiu ich misji poprzez jednoczesne uwzględnienie: oddziaływania społecznego, stabilności finansowej i zrównoważonego rozwoju instytucji oraz jej twórczych i artystycznych ambicji.
Oferuję szereg usług wspierających instytucje, organizacje i twórców w budowaniu długoterminowych relacji z odbiorcami ich działań. W mojej ofercie znajdują się warsztaty i szkolenia dla instytucji i organizacji oraz doradztwo i konsultacje indywidualne w następujących obszarach:
- badanie publiczności organizacji i mapowanie otoczenia
- tworzenie planu rozwoju publiczności
- projektowanie oferty instytucji w oparciu o potrzeby odbiorców
- ewaluacja działań w kontekście potrzeb publiczności
- wprowadzanie idei rozwoju publiczności do misji i wizji organizacji.
Rodzaj usługi oraz zakres tematyczny wybieramy wspólnie z klientem w oparciu o rozmowę i diagnozę potrzeb potrzeb klienta.
PRODUKCJA
Zajmuję się kompleksową produkcją i koordynacją spotkań, konferencji, kongresów, eventów biznesowych i specjalnych oraz wydarzeń kulturalnych (m.in. festiwale, spektakle, koncerty czy warsztaty). Realizuję i nadzoruję projekty w całości (od koncepcji do finalnego rozliczenia) lub ich poszczególne etapy zgodnie z potrzebami zamawiającego. Duże znaczenie ma dla mnie dialog z moimi partnerami i klientami oraz zrozumienie potrzeb docelowych odbiorców produkowanych przeze mnie wydarzeń.
Jako producent zajmuję się:
- budżetowaniem i nadzorem nad budżetem projektu
- koordynacją zespołu (produkcyjnego i artystycznego)
- logistyką (zakwaterowanie i podróże)
- doborem lokalizacji oraz uzyskaniem niezbędnych pozwoleń
- doborem sprzętu i koordynacją obsługi technicznej
- realizowaniem działań dodatkowych zależnych od specyfiki realizowanego projektu (badanie publiczności, catering, wsparcie komunikacyjne i PRowe itd.)
WARSZTATY
Ofertę warsztatów stworzyłem z myślą o instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych, małych firmach oraz klientach indywidualnych (twórcach, animatorach, urzędnikach czy samorządowcach) chcących zwiększyć swoje kompetencje.
Warsztaty dla organizacji:
- wsparcie dla zespołów przechodzących przez zmianę lub wprowadzających nowe procesy lub procedury
- misja i wizja instytucji oparta na zasadach audience development
- opracowanie wieloletniej strategii rozwoju
- projektowanie działalności kulturalnej opartej na koncepcji rozwoju publiczności
- wsparcie strategiczne dla młodych organizacji (zarządzanie zespołem, misja i wizja, aspekty prawne i finansowe)
- rozwój publiczności (pozyskiwanie wiedzy o odbiorcach)
- mapowanie otoczenia (partnerstwa, źródła finansowania, zagrożenia itd.)
- komunikacja w zespole
- zarządzanie projektem
Warsztaty dla klientów indywidualnych:
- audience development
- projektowanie i produkcja eventów
- zarządzanie projektami
- przywództwo i zarządzanie zespołem
- zarządzanie czasem i work life balance (Program Balanser)
- public relations w organizacji
- CCR i CSR
Warsztaty projektuję w oparciu o rozmowę z klientami i diagnozę. Dzięki temu podejściu program warsztatów jest spersonalizowany, a poruszane w ich trakcie zagadnienia odpowiadają realnym potrzebom instytucji, organizacji czy osób.
DORADZTWO
Doradzam i wspieram klientów indywidualnych oraz instytucje, organizacje pozarządowe i firmy, w następujących obszarach:
- zarządzanie projektami
- zarządzanie zespołem, motywacja w pracy zespołowej
- zarządzanie czasem
- zarządzanie organizacją pozarządową
- finansowanie działalności i opracowanie wniosków o dotacje
- audience development (badania publiczności i pracowanie planu rozwoju publiczności)
- public relations (wewnętrzny i zewnętrzny, CSR, CCR)
- budowanie strategii komunikacyjnej
- budowanie strategii marki i tożsamości wizualnej
- opracowanie strategii rozwoju
Dzięki współpracy z ekspertami oraz indywidualnemu podejściu, jestem w stanie dopasować system wsparcia do potrzeb moich klientów. W ramach działań doradczych możliwa jest zarówno współpraca zdalna, jak i spotkania w siedzibie lub innym miejscu wskazanym przez klienta