O
MNIE
Doświadczenie zawodowe
Z wyksztaÅ‚cenia jestem kulturoznawcÄ…, z zawodu koordynatorem i producentem wydarzeÅ„ artystycznych, doradcÄ… i szkoleniowcem. Przez kilkanaÅ›cie lat byÅ‚em zwiÄ…zany z fundacjÄ… poznaÅ„skiego festiwalu Malta. WspóÅ‚organizowaÅ‚em wiele spektakli teatralnych i tanecznych, koncertów, wystaw i pokazów filmowych najważniejszych maltaÅ„skich artystów ostatnich dwóch dekad.
Od stycznia 2012 do lutego 2019 roku pracowaÅ‚em w Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, gdzie byÅ‚em gÅ‚ównym producentem i koordynatorem programu Stary Browar Nowy Taniec. Z sukcesami angażowaÅ‚em siÄ™ w liczne projekty o charakterze miÄ™dzynarodowym. Przez ostatnie trzy lata pracy dla ASF peÅ‚niÅ‚em także funkcjÄ™ peÅ‚nomocnika zarzÄ…du fundacji. Moje obowiÄ…zki rozszerzyÅ‚y siÄ™ o nadzór organizacyjny i finansowy, dziÄ™ki czemu poznaÅ‚em formalne i prawne zasady funkcjonowania organizacji sektora kultury.
​
Od kilku lat fascynuje mnie tematyka związana z rozwojem publiczności. W 2015 roku otrzymałem stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jego efektem było stworzenie podręcznika dobrych praktyk z zakresu audience development. Dzięki stypendium uczestniczyłem
w prestiżowych konferencjach i szkoleniach oraz odbyÅ‚em szereg wizyt studyjnych w europejskich instytucjach kultury. Jestem alumnem Atelier for Young Festival Managers (Gwangju, Korea PoÅ‚udniowa), absolwentem IV. edycji SzkoÅ‚y Przywództwa Instytutu WolnoÅ›ci oraz absolwentem pierwszych w Polsce studiów podyplomowych Rozwój publicznoÅ›ci realizowanych w ramach miÄ™dzynarodowego programu CONNECT. Knowledge Alliance for Audience Development. Moje curriculum vitae jest publiczne i dostÄ™pne w serwisie LinkedIn.
ProdukujÄ™, szkolÄ™ i doradzam
Stale siÄ™ rozwijam i zdobywam nowÄ… wiedzÄ™, by jak najlepiej wspierać moich partnerów i klientów. W produkowane i koordynowane przeze mnie wydarzenia wÅ‚Ä…czam elementy audience development. Mam dziÄ™ki temu pewność, że ich uczestnicy bÄ™dÄ… w peÅ‚ni zadowoleni z ich przebiegu i z chÄ™ciÄ… skorzystajÄ… z podobnych wydarzeÅ„ w przyszÅ‚oÅ›ci. W pracy warsztatowej wykorzystujÄ™ nowoczesne narzÄ™dzia autorskie oraz zaczerpniÄ™te m.in. z metodologii design thinking. Stawiam na otwartÄ… komunikacjÄ™, budowanie oferty w oparciu o wartoÅ›ci oraz zarzÄ…dzanie zespoÅ‚em bazujÄ…ce na zrozumieniu i Å›wiadomym przywództwie. Doradzam jakie zmiany warto wprowadzić w organizacji, by realizowane przez niÄ… projekty odpowiadaÅ‚y realnym potrzebom odbiorców, przy jednoczesnym zaspokojeniu artystycznych i spoÅ‚ecznych aspiracji instytucji oraz tworzÄ…cych jej zespóÅ‚ ludzi.